Maandelijkse Challenge

CRAFTADDICTION HEEFT ELKE MAAND EEN CHALLENGE. DE LOPENDE CHALLENGE VIND JE RECHTS IN DE SIDEBAR.
DOE GEZELLIG MEE!

maandag 15 mei 2017

LOVE as long as YOU LIVE.....

Hallo allemaal,
als DT-lid van CraftAddiction plaats ik deze "stoere" kaart op het blog
http://craftaddictionchallenge.blogspot.nl/
Leuk dat je een kijkje komt nemen!


Ik ben weer aan de slag gegaan met mijn grote favoriet distress oixide.
Wat geweldig om hier een achtergrond mee te maken, het is voor jezelf ook iedere keer een verrassing hoe het uiteindelijk wordt.
Ik heb 4 kleuren gebruikt en wel walnut stain, vintage photo,
broken china en spiced marmelade.
Laag voor laag opbouwen, dus tussendoor even drogen en het volgende laagje.



Ik ben hierna nog even verder gegaan met walnut stain om de witte plekken op te vullen.
voor mij was het toen een goede basis.




De stans van Studio Light gestanst en ook met dezelfde kleuren gekleurd.
De onderdelen uit het stansvel easycs564 bewerkt met de distress tool 
en gekleurd met walnut stain distress inkt.
De achtergrondstempel met rich cocoa memento gebruikt.
 De tekststempel van Marianne Design met zwart afgedrukt en met
distress tool en walnut stain gekleurd en opgevuld.




De hartjes bevestigd met een mini splitpennetje.
Het hart behandeld met distress oxide (dezelfde kleuren aangehouden) en
bevestigd met een touwtje wat ik vastgezet heb met de tiny attacher van tim holtz
wat voor mij een stoer effect geeft.
Alle onderdelen bevestigd met tacky glue en foam tape zodat er een 3d effect ontstaat.



Ik hoop dat ik je ook een beetje enthousiast heb kunnen maken voor distress oxide
met deze "stoere" kaart.


Uiteraard vermeld ik hieronder de door mij gebruikte producten.
Een klik op de foto en je komt bij het juiste artikel in de webshop
https://www.craftaddiction.nl/



 walnut    vintage    spiced   

 broken    walnut   


 zwart    cocoa    achtergrond


 tacky    tape       foam   

1 opmerking: