Maandelijkse Challenge

CRAFTADDICTION HEEFT ELKE MAAND EEN CHALLENGE. DE LOPENDE CHALLENGE VIND JE RECHTS IN DE SIDEBAR.
DOE GEZELLIG MEE!

woensdag 7 maart 2018

Mixed media Album


Goedemorgen allemaal,

Vandaag mijn beurt om weer een bijdrage te laten zien namens ons geweldig team van CraftAddiction! 

Deze keer heb ik gekozen om een cover van een mixed media album te pimpen. Dit wordt een art journal en omdat ik deze altijd op mijn werktafel heb liggen, wil ik die voorzien van een mooie cover.


De producten die ik heb gebruikt in volgorde van werken:
Zwarte gesso Dutch Doobadoo,
Structuurpasta Dutch Doobadoo
Dutch Doobadoo MaskArt stencil 'Patch'
Dylusions acrylpaint Calypso teal
Flowerfoam wit op kleur gebracht met Distress Ink 'dusty Concord' en
Psst spray Turquoise en Pale Blue. En memento inkt: Bamboo leaves en Pistachio voor de blaadjes.
Voor de tekst achtergrond ook nog distress inkt 'broken China.
Verder nog wat embellishments en plaksteentjes uit eigen voorraad en 2 maten glazen parels/Cabuchons 10 mm en 14 mm.
Psst spray: lime green turquoise 
Dylusions spray: Laidback Lilac en London Blue


De volgende materialen heb ik gebruik van CraftAddiction:


Ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren en wens jullie nog een fijne dag en tot de volgende post!

Groetjes, Jenny

Geen opmerkingen:

Een reactie posten